علت نامگذاري سقف كشسان چيست؟

دانستني هاي علم و صنعت

علت نامگذاري سقف كشسان چيست؟

۲ بازديد

نوعي از پارچه pvc با خاصيت انعطاف پذيري بالا، كشش، پايداري و مقاومت كافي ماده اصلي و تشكيل دهنده سقف كشسان است. اين نو پي وي سي بوسيله گيره هاي نگهدارنده اي كه در اطراف سازه بر روي ريلهايي قرار مي گيرد پارچه پي وي سي را روي سقف ثابت نگه داشته و از تغيير فرم آن جلوگيري مي كند در هنگام نصب پوشش براي فرم دهي و صاف كردن حين نصب معمولا بوسيله دستگاههاي گرمازايي كه از فاصله يكي دو متري حرارت را به پارپه مخوص منتقل كرده و آن از دو سمت كشش مي دهند. به همين دليل است ك اين نوع سقف به « سقف كشسان » يا «سقف كششي» معروف شده است.

دكروراسيون سايروس ارائه دهنده خدماتي از قبيل سقف كشسان در شيراز ، سقف كشسان در اصفهان ، آموزش سقف كشسان در اصفهان ، اموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان ،.....

مشخصات پوشش هاي سقف كشسان

اين نوع از پوشش داراي ضخامتي از حداكثر ۰٫۸ تا ۱ ميلي متر است كه در هر متر مربع حدود نيم كيلو گرم وزن دارد اما مي تواند تا 200 كيلوگرم وزن را تحمل كند. پارچه به كار رفته در سقف كشسان كاملا ايمن، ضدحريق، در مدل ها و طرح هاي مختلف شفاف، نيمه شفاف، مات، براق وجود دارد. اين پارچه قابليت چاپ با كيفيت را داشته و مي تواند تلفيقي به ياد ماندني از طرح و رنگ و شكل را ايجاد كند. مواد تشكيل دهنده سقف هاي دكوراتيو كشسان 90 درصد از نوع بسيار خاص پي وي سي و ۱۰ درصد پلاستيك استايلر است. سقف‌هاي كشسان تنها نوع سقف كاذب هستند كه قابليت استفاده براي انواع فضاهاي مسكوني، تجاري، صنعتي، نمايشگاهي و تجاري را به صورت همزمان دارد. سفارشي سازي بسيار بالاي داشته و جرأت مي توان گفت كه آينده صنعت سقف كاذب و هم چنين چيدمان هاي ثابت در گروه اين مدل از پوشش فناورانه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.