تعمير يخچال فريزر و ارور هاي يخچال الكترو استيل

۳ بازديد

 

تعميرگاه سامي سرويس آماده ارائه خدمات تعمير يخچال فريزر امرسان ، الكترواستيل، سامسونگ ، الجي ، اسنوا و ساير برندها با بهترين كيفيت و سريع ترين زمان ممكن در اصفهان و حومه مي باشد. نمايندگي تعمير يخچال در اصفهان سال هاي زيادي است كه پشتيباني و خدمات دهي  محصولات لوازم خانگي را بر عهده دارد و توانسته است در طي سال‌ها كار در اين زمينه خاطره خوبي را از خدمات دهي در ذهن مشتريان خود ثبت كند. اين مركز با داشتن متخصص‌ترين و با سابقه ترين تعميركاران يخچال در اصفهان توانسته است گام به گام با فناوري روز دنيا كار سرويس و تعميرانواع يخچال  را عهده‌دار شود.

ارور هاي يخچال الكترو استيل در ذيل تشريح داده شده است.

كد خطا R1 – : نمايش اين كد خطا و ارور نشان مي‌دهد كه در سنسور يخچال مشكل و ايرادي وجود دارد. در هنگام بروز اين خطا چراغ MID چشمك مي‌زند. اين خطا مي‌تواند مربوط به خرابي مدار برد كنترل دستگاه باشد.

كد خطا F3 – : از دلايل بروز اين كد خطا و ارور اين است كه المنت بيشتر از ۸۵ دقيقه كاركرد داشته است. اين كد خطا نشان مي‌دهد كه هيتر بايد موردبررسي قرار گيرد و اينكه احتمالاً مدار برد دچار خرابي و مشكل شده است و نياز به تعمير دارد.

كد خطا C1 – : نمايش اين كد خطا و ارور نشان مي‌دهد كه سنسور برفك‌زدايي دچار مشكل شده است و زماني كه سنسور برفك‌زدايي ۵ درجه باشد دستگاه اين كد خطا را نمايش مي‌دهد. براي برطرف كردن آن بايد ميزان اهم را بررسي كرد و يا اينكه آن را تعويض نمود و احتمال ديگر اينكه برد دستگاه خراب و نياز به تعمير دارد.

كد خطا D1 – : اين كد خطا و ارور نشان مي‌دهد كه سنسور برفك‌زدايي دچار عيب بوده و يا اينكه اتصال كوتاه رخ‌داده است. براي رفع آن بايد سنسور تعويض گردد و يا اينكه مشكلي در برد به وجود آمده و برد نياز به تعمير دارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.