توضيحاتي در مورد سقف كشسان

دانستني هاي علم و صنعت

توضيحاتي در مورد سقف كشسان

۲ بازديد

در گذشته نه چندان دور معماران و كارشناسان براي طراحي فضاي داخلي ساختمان ها تنها به نماي كف و نهايتا ديوارها توجه مي كردند و از قابليت فراوان سقف ساختمان ها براي ايجاد نماي بهتر غافل شده بودند. تزئينات سقف ها تنها به گچ بري هاي سنتي و مدرن خلاصه مي شد. اين موضوع در فضاهاي غير مسكوني مانند ادارات و اماكن عمومي مثل بيمارستان ها، تالارها و هتل ها به معضل بزرگتري تبديل شده بود.از طرفي در اين فضاها به منظور استفاده هرچه بيشتر از محيط، محل عبور تاسيسات ساختماني به سقف ها انتقال داده مي شد و از سوي ديگر وجود سقف هاي ثابت خود مشكلي براي تعميرات و بازرسي تكنسين ها محسوب مي شد. علاوه بر اين در چينن اماكني به دليل وسعت زياد زيربنا، ايجاد سقف هاي ثابت با تزئينات زيبا هزينه زيادي را بر دوش مديران قرار مي داد و استفاده از سقف هاي كاذب معمولي و مربعي شكل نيز ظاهري يكنواخت و گاه خسته كننده به محيط مي داد. عوامل متعدد ديگري مانند سرعت اجرا و استحكام سقف ها نيز از چالش هاي پيش رو براي ساختمان سازها به حساب مي آمدند. بنابراين متخصصان به فكر طراحي و ساخت سقف هاي كاذبي افتادند كه در عين داشتن ويژگي نمونه هاي سنتي پيشين از زيبايي بيشتري برخوردار باشد و موفق شدند تا محصولي به نام سقف كشسان را به بازار عرضه كنند.

دكوراسيون سايروس ارائه دهنده خدماتي از قبيل سقف كشسان در اصفهان ، آموزش سقف كشسان در اصفهان ، كفپوش اپوكسي در اصفهان  ، اموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان..

دكوراسيون سايروس  فعالترين شركت با انواع نمونه كارهاي متفاوت ارائه دهنده خدماتي از قبيل سقف كشسان در اصفهان ، كفپوش اپوكسي در اصفهان ، آموزش سقف كشسان در اصفهان ، آموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان ،كابينت كلاسيك كابينت مدرن ......آمادگي خود را جهت همكاري با شما عزيزان اعلام ميدارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.