كفپوش اپوكسي چيست ؟

دانستني هاي علم و صنعت

كفپوش اپوكسي چيست ؟

۲ بازديد

اگر بخوام به زبان ساده و به‌دوراز پيچيدگي و استفاده از اسامي شيميايي پيچيده كه اصلاً يادگرفتن اون به كار هم نمي ياد براتون توضيح بدم بايد به گم كه كفپوش هاي اپوكسي تشكيل‌شده از مواد مايع شيميايي كه به‌صورت تك جزئي و دو جزئي و سه جزئي از آنها نام مي‌برند.

  • تك جزئي يعني اون ماده با هيچي تركيب نمي‌شود و نبايد با ماده‌اي رقيق شود و يا مكملي به اون اضافه كنيم و به همون شكلي كه داخل قوطي هست استفاده مي شه.
  • دو جزئي به اين معني هستند كه ماده‌اي مكمل به نام  هاردنر دارد ( كه همان جزء دوم يا خشك ‌كن آن است يا فعال‌كننده‌ي كه بعد از تركيب اين دو مواد شيميايي آن فعال‌شده و شروع به سفت شدن مي‌كند مثل چسب‌هاي دوقلو ) كه در زماني كه مي‌خواهيم از آن  استفاده كنيم هاردنر را با آن تركيب مي‌كنيم.
  • مواد سه جزئي : يعني علاوه بر هاردنر كه همان ماده ي خشك‌ كن آن است از ماده ي ديگري در تركيب اپوكسي در آن مخلوط كرد مثل : گروت اپوكسي كه يكي از موادي است كه با مخلوط ۳ جزئي يعني رنگ و سيليس ( با دانه بندي متفاورت براي استقامت بيشتر ) و هاردنر تشكيل و آماده ي استفاده مي شود.

توجه داشته باشيد: در اجراي اپوكسي تينر يك جزء به حساب نمي آيد د تا حد امكان سعي كنيد از آن در اجراي كفپوش اپوكسي استفاده نكنيد.

 

بايد دقت داشته باشيم كه ميران تركيب مواد اپوكسي با هاردنر آن در شركت‌هاي مختلف متفاوت است و معمولاً بر روي ظرف‌هاي اون ها نوشته‌شده است ( ميزان تركيب اين مواد بسيار مهم است و توصيه مي‌كنم براي اين كار از ترازوي ديجيتال استفاده كنيد. چون اگر اين مواد درست باهم تركيب نشوند كفپوش هيچ موقع خشك نمي‌شود و به مشكلي بزرگ مي‌خورد.)

دكوراسيون سايروس ارائه دهتده خدمات آموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان ، آموزش اپوكسي در شيراز در خدمت شماس.

 

دكوراسيون سايروس  فعالترين شركت با انواع نمونه كارهاي متفاوت ارائه دهنده خدماتي از قبيل سقف كشسان در اصفهان ، كفپوش اپوكسي در اصفهان ، آموزش سقف كشسان در اصفهان ، آموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان ،كابينت كلاسيك كابينت مدرن ......آمادگي خود را جهت همكاري با شما عزيزان اعلام ميدارد.

اموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.