خانواده ي مواد اپوكسي ؟

دانستني هاي علم و صنعت

خانواده ي مواد اپوكسي ؟

۲ بازديد

مورد مهم ديگه اي كه بايد به اون توجه داشته باشيم اينكه خانواده ي مواد اپوكسي از دو گروه تشكيل شدند مواد پلي آمين و مواد پلي آميد و نكته‌اي كه بايد هميشه به آن توجه داشته باشيد. اينكه مواد پلي آميد رو نمي شه قطر داد و معمولاً به‌صورت يك‌لايه‌ي نازك از آن استفاده مي‌كنند و به علت ضد اسيدي و خاصيت آنتي باكتريال آن بيشتر در موارد مثل آزمايشگاه‌ها و بيمارستان‌ها و لوله‌هاي صنعتي و … از آن استفاده مي‌شود. چون اين مواد گزينه‌ي مطلوبي براي پيشگيري از خوردگي و زنگ‌زدگي هستند. ولي مواد پلي آمين رو هرچقدر كه بخواهيم مي تونيم بهش قطر بديم كه مواد اصلي كفپوش هاي پلي آمين‌ها هستند.

پس در زمان خريد مواد اپوكسي (موادي كه مي‌خواهيم به آن قطر بديم مثل لايه‌ي مياني و لايه‌ي نهايي و لاك اپوكسي بايد به فروشنده بگوييم: كه پلي آمين اون مواد رو به ما بده. پلي آمين‌ها حتي در ساخت اشياء تزييني هم استفاده مي‌شود  و در مواردي مثل استفاده از پرايمر اپوكسي( لايه‌ي آماده‌سازي ) چون پرايمري كه ما براي اجراي كفپوش از آن استفاده مي كنيم از خانواده‌ي پلي آميد است. بايد دقت كنيد كه بيشتر از يك ميلي‌متر قطر نگيرد و يا تجمع نكند.
مثلاً در خلل و فرج‌هاي زيرا سطح زير آن خشك نمي‌شود و بعد از اتمام كار كفپوش اپوكسي آن سطح باد مي‌كند.

بايد دقت داشته باشيد: روش اجراي كفپوش اپوكسي بسته به شرايط محيطي تغيير مي كند.
مثلا: در مواردي كه خل و فرج كف زياد است و يا حفره هاي بزرگ دارد و احتمال تجمع پرايمر در آن زياد است. ابتدا مرحله ي بتونه انجام مي شود و سپس پرايمر اعمال مي شود.

براي ثيت نام  آموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان  و آموزش كفپوش اپوكسي در شيراز به سايت دكوراسيون سايروس مراجعه فرماييد و از خدمات اين سايت بهره مند شويد .

دكوراسيون سايروس  فعالترين شركت با انواع نمونه كارهاي متفاوت ارائه دهنده خدماتي از قبيل سقف كشسان در اصفهان ، كفپوش اپوكسي در اصفهان ، آموزش سقف كشسان در اصفهان ، آموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان ،كابينت كلاسيك كابينت مدرن ......آمادگي خود را جهت همكاري با شما عزيزان اعلام ميدارد.

اموزش كفپوش اپوكسي در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.