ماشين لباسشويي كار نميكند.؟

دانستني هاي علم و صنعت

ماشين لباسشويي كار نميكند.؟

۲ بازديد

اگر ماشين شستشو انجام نمي‌دهد و در هيچكدام از سيكل‌ها هيچ صدايي توليد نمي‌شود، ممكن است به ماشين برق نمي‌رسد. اگر ماشين لباسشويي هنگام كار متوقف شده و وارد سيكل بعدي نميشود ممكن است محافظ اضافه بار آن فعال شده باشد. در اينصورت مقداري از بار ماشين لباسشويي كم كرده و صبر كنيد كه محافظ به صورت خودكار خود را ريست كند و در غير اينصورت ماشين لباسشويي را از ابتدا شروع به كار بياندازيد.

۱- مطمئن شويد كه ماشين لباسشويي به برق متصل و روشن است. با استفاده از يك لامپ سالم، وسيله ديگر يا تستر ولتاژ،مطمئن شويد كه پريزي كه ماشين لباسشويي به آن وصل شده برق دارد. همچنين مطمئن باشيد كه در به صورت كامل بسته شده است. 2- اگر پريز برق ندارد مدار قطع كن يا فيوز متصل به آن را كنترل كنيد. ۳- كابل برق را كنترل كنيد كابل ماشين لباسشويي را از برق جدا كرده و شكستگي يا ساييدگي احتمالي روي آنرا بررسي كنيد در صورت نياز آنرا تعويض كنيد. 4- در را باز كرده و سوييچ آنرا كنترل كنيد. سوييچ را فشرده و آزاد كنيد اگر كار نميكند احتمالا شكسته است. سوييچ را جدا كرده، تست كنيد و در صورت نياز تعويض نماييد. ۵- اگر با همه كارهاي ذكرشده بازهم ماشين لباسشويي كار نكرد احتمالا بخش كنترلي ماشين از كار افتاده است وبراي تعميرماشين لباسشويي به تعميركار ( تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان ) مراجعه كنيد.

نكات حرفه اي براي كاربران خانگي.

براي جلوگيري از بروز مشكلات در مورد ماشين لباسشويي، دستورالعمل هاي نگهداري را دقيقا اجرا كنيد. ميزان درست شوينده و همچنين درجه مناسب سختي آب را بكار برده و مطمئن شويد كه جاي آن تراز است و بار اضافي به آن وارد نكنيد.

تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.