ماشين لباسشويي نمي‌چرخد

دانستني هاي علم و صنعت

ماشين لباسشويي نمي‌چرخد

۲ بازديد

اگر به نظر مي‌رسد همه قسمت‌هاي ماشين لباسشويي سالم هستند اما نمي‌چرخد:

 

بررسي كنيد كه آيا لباس‌ها در هم گير كرده‌اند يا به طور نامساوي در داخل محفظه ماشين قرار گرفته‌اند. خود اين موضوع باعث مي‌شود كه ماشن تكان‌ها شديد بخورد و يا از جايش حركت كند. درب را باز كنيد و لباس را جابه‌جا كنيد. اين كار به طور خودكار سوئيچ خاموش كردن عدم تعادل را ريست مي‌كند؛ شما فقط كافي است درب ماشين لباسشويي را ببنديد. اگر جابه‌جا كردن لباس‌ها، جلوي حركت كردن ماشين لباسشويي را نمي‌گيرد، پايه‌هاي ماشين را تنظيم كنيد تا ماشين با سطح زمين تراز شود.
سوئيچ و زبانه‌ي روي درب ماشين لباسشويي را بررسي كنيد. اگر زبانه پلاستيكي شكسته باشد، ماشين ممكن است از حركت بايستد. سوئيچ را فشار داده و آزاد كنيد. اگر هربار كه اين كار را انجام مي‌دهيد صدا نمي‌دهد، احتمالا شكسته است. سوئيچ را درآورده و امتحان كنيد و در صورت نياز آن را عوض كنيد.
تسمه ماشين را چك كنيد. زيرا ممكن است شل، پوسيده و يا پاره شده باشد. تسمه را محكم كرده و يا آن را عوض كنيد.
ممكن است مشكل از كنترل باشد كه براي تعميرماشين لباسشويي در اصفهان  بايد از يك تعميركارمجرب كمك بگيريد.

سامي سرويس با 17 سال سابقه كار در زمينه تعميريخچال در اصفهان، تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان  داراي 20 نيروي متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل كار شما مي باشد

تعمير انواع يخچال هاي سايد باي سايد در منزل تنها با يك تماس

تعمير انواع برندهاي اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ...

تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان ...

تعمير كولر گازي در اصفهان ....

سامي سرويس داراي نمايندگي تعمير ال جي در اصفهان ، نمايندگي تعمير سامسونگ در اصفهان داراي 20 نيروي متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل كار شما مي باشد

سامي سرويس در راستاي ارتقا كيفيت و خدمات خود در زمينه تعمير يخچال در سپاهان شهر داراي يك تيم 7 نفره با سابقه كاري ممتاز را درسپاهان شهر مستقر نموده و كليه تعميرات همشهريان گرامي را بصورت سيار در منزل و يا محل كار در تمامي روزهاي هفته(حتي جمعه ها) انجام مي دهد.

  • تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.