ماشين با آب پر مي‌شود، اما كار نمي‌كند

۲ بازديد

 

اگر ماشين لباسشويي‌تان با آب پر مي‌شود اما كار نمي‌كند، احتمالا مشكل از سوئيچ دري، تسمه يا موتور است. (توجه: ماشين‌هاي لباسشويي دايركت درايو، تسمه ندارند). براي تشخيص مشكل، موارد زير را انجام دهيد:

 

  • چرخه‌ چرخش ماشين لباسشويي را چك كنيد. اگر كار مي‌كند، يعني موتور مشكلي ندارد و تسمه هم پاره نشده است. اگر چرخه‌ چرخش كار نمي‌كند، ممكن است تسمه شل يا پاره شده باشد. تسمه را محكم و يا كلا عوض كنيد.
  • سوئيچ و زبانه‌ روي درب را بررسي كنيد. اگر زبانه پلاستيكي شكسته باشد، ماشين ممكن است از حركت بايستد. سوئيچ را فشار داده و آزاد كنيد. اگر هربار كه اين كار را انجام مي‌دهيد صدا نمي‌دهد، احتمالا شكسته است. سوئيچ را درآورده و امتحان كنيد و در صورت نياز آن را عوض كنيد.
  • اگر هيچ يك از اقدامات بالا نتيجه نداد، ممكن است مشكل از كنترل باشد، يا سيم‌پيچ محرك ماشين شكسته باشد. براي تعمير ماشين لباسشويي با مركز خدمات ( تعميرماشين لباسشويي در اصفهان ) تماس بگيريد.

سامي سرويس با 17 سال سابقه كار در زمينه تعميريخچال در اصفهان، تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان  داراي 20 نيروي متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل كار شما مي باشد

تعمير انواع يخچال هاي سايد باي سايد در منزل تنها با يك تماس

تعمير انواع برندهاي اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ...

تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان ...

تعمير كولر گازي در اصفهان ....

سامي سرويس داراي نمايندگي تعمير ال جي در اصفهان ، نمايندگي تعمير سامسونگ در اصفهان داراي 20 نيروي متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل كار شما مي باشد

سامي سرويس در راستاي ارتقا كيفيت و خدمات خود در زمينه تعمير يخچال در سپاهان شهر داراي يك تيم 7 نفره با سابقه كاري ممتاز را درسپاهان شهر مستقر نموده و كليه تعميرات همشهريان گرامي را بصورت سيار در منزل و يا محل كار در تمامي روزهاي هفته(حتي جمعه ها) انجام مي دهد.

  • تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.