فقط يخ خرد شده مي دهد حتي با انتخاب گزينه يخ قالبي

۲ بازديد

فقط يخ خرد شده مي دهد حتي با انتخاب گزينه يخ قالبي
1- باكس يخ را خارج نموده و يخها را از يكديگر جدا نموده و مجدد داخل باكس يخ ريخته شود و در صورت به هم چسبيدن قالبها باكس يخ كامل خالي شود و در محل خود قرار گيرد . 2- در صورت يخ زدگي ديواره پشت باكس يخ : تماس با خدمات. در صورت حل نشده به مركز خدمات سامي سرو يس ( تعمير يخچال در اصفهان ) اطلاع دهيد .

• آبريز آب خنك نمي دهد
دماي آبي كه در «واتر تانك» ذخيره مي شود بين 7 تا 12 درجه سانتي گراد تعبيه شده است. در صورتي كه اگر يك ظرف آب داخل يخچال قرار دهند دماي آب حدود 3 درجه سانتي گراد مي باشد . پس كاملا" طبيعي است كه آبي كه از آبريز سايد خارج مي شود خيلي خنك نباشد. (دماي آبي كه از آبريز خارج مي شود را نمي توان تغيير داد حتي با تغيير درجه يخچال و فريزر).

• دربهاي دستگاه خوب بسته نمي شود
ابتدا كنترل گردد لاستيك دور درب دستگاه سالم باشد.در صورتيكه لاستيك دور درب دفرمه ( مثل پارگي - پوسيدگي و . . . )شده است با خدمات تماس بگيريد. در غير اينصورت : 1- غذا و ظروف داخل دستگاه عامل اين مشكل هستند كه بايد جابجا شوند . 2- چنانچه با بسته شدن درب ، درب ديگر باز و بسته مي شود ، اين حالت طبيعي مي باشد .( دليل اينكه درب باز و بسته مي شود اين است كه يك داكت(كانال) براي انتقال سرما از داخل فريزر به يخچال وجود دارد و با محكم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع كرده و باعث باز و بسته شدن درب مي شود . ) 3- چنانچه با بسته شدن يكي از درب ها درب ديگر باز مي ماند و حتماٌ بايد با فشار دست بسته شود با مركز خدمات تماس بگيريد. 4- يخچال تراز نيست و يا سطح زير آن ناهموار است تراز بوسيله پايه هاي پيچ دار قسمت جلوي دستگاه انجام مي شود. 5- اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود : تماس با خدمات درصورتي كه موارد فوق رعايت گرديد و باز هم درب خوب بسته نمي شود به مركز خدمات سامي سرويس ( تعمير يخجال در خميني شهر ) اطلاع داده شود.

سامي سرويس با 17 سال سابقه كار در زمينه تعميرات ارائه دهنده خدمات ( تعمير يخچال سايد باي سايد در اصفهان ، نمايندگي تعمير ال جي در اصفهان )

تعميركار سيار يخچال در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.