كفپوس اپوكسي و سقف كشسان

دانستني هاي علم و صنعت

كفپوس اپوكسي و سقف كشسان

۲ بازديد

پيشرفت تكنولوژي در صنعت ساختمان باعث جايگزيني مصالح نوين با مصالح سنتي شده است. از جمله اين موارد مي توان به سقف كشسان در اصفهان اشاره كرد كه استفاده از آن ها در صنعت ساختمان سازي به صورت فراگير در اروپا و در ايران در حال توسعه مي باشد. همچنين كف پوش اپوكسي در اصفهان نوعي كفپوش با مقاومت بسيار بالا است كه به صورت سه جزئي عرضه و توليد شده و مخصوص كفسازي با ضخامت‌هاي ۱ ميلي متر  تا ۶ ميلي متر  مي‌باشد و در معماري هاي داخلي مدرن امروزي بسيار كاربرد دارد.

از اينرو بسياري علاقه مند به يادگيري نصب اين ماريالهاي جديد هستند به همين خاطر سايروس دكوريشن اقدام به برگزاري دوره هاي آموزش كف پوش اپوكسي در اصفهان  و همينطور آموزش سقف كشسان در اصفهان را به صورت كاملا عملي برگزار خواهد كرد و در پايان دوره آموزشي، به شركت كنندگان گواهينامه مورد تاييد وزارت علوم تحقيقات و فناوري اعطا مي نمايد.

گروه صنعتي سايروس دكوريشن براي آموزش نمايندگان و علاقه مندان دوره هاي آموزش تخصصي و حرفه اي كف پوش اپوكسي در شيراز و آموزش و نصبسقف كشسان در شيراز را نيز برگزار مي نمايد. دوره هاي آموزشي به دو دوره مقدماتي وپيشرفتهتفكيك مي شوند.

 
ماتريس دو جزئي پلي يورتان با انعطاف پذيري بالا مي باشد. اين محصول بسيار روان بوده و بر همين اساس مي تواند در توليد سيستم هاي پر فيلر و خود تراز، با قابليت پخش آسان، طرح دار، ملات هاي شمشه كشي به كار گرفته شود.
بسادور- يو 302، انتخاب مناسبي براي محيط‌ هاي با سايش بسيار بالا محسوب مي‌شود. اين محصول به صورت سطحي نيمه براق خشك شده و سطح آن به راحتي تميز مي شود.
موارد استفاده:
كفپوش‌هاي خودتراز ، پوشش رويه بتن با ترافيك سايشي سنگين مانند سالن‌هاي مونتاژ و انبار، كارگاه‌هاي تعميراتي، گاراژها، پاركينگ‌هاي زيرزميني، رمپ‌هاي بارگيري و... .
نوع ضد لغزش اين محصول براي استفاده در پاركينگ‌هاي چند طبقه و زير زميني، سالن‌هاي فرايندي و تعميراتي مرطوب مانند صنايع غذايي و نوشيدني پيشنهاد مي‌شود.
مكان هايي كه سايش در آنها بسيار زياد است و مقداري ارزش دارند.
ويژگي‌ها / مزيت‌ها:
مقاومت مكانيكي و شيميايي بالا
قابليت پلي زدن بر روي ترك ها
مقاوم در برابر لرزش
كاهش دهنده صوت
كاربري آسان در هنگام استفاده
انعطاف پذير
مقاومت عالي در برابر نفوذ مايعات
سطح نهايي نيمه براق و صيقلي
سطح نهايي ضد لغزش در صورت نياز
مقرون به صرفه
يك پارچه و سطح تمام شده يكنواخت
مقاومت سايشي عالي
 
مشخصات ظاهري:
جز 1:
مايع، رنگي
جز 2:
مايع، شفاف
انتخاب رنگ امكان پذير مي باشد.
در صورت انتخاب رنگ هاي روشن امكان بروز سايه روشن رنگ در هنگام استفاده از فيلر هاي معدني وجود دارد كه اين مساله در رنگ هاي تيره كمتر به چشم مي آيد. اين موضوع سبب تغيير در خواص و كارايي پوشش نهايي نخواهد شد.

رنگ هاي موجود:
خاكستري كمرنگ، خاكستري متوسط، آبي، سبز
امكان ايجاد رنگ دلخواه مشتري براي پروژه هاي بزرگ

نيازمندي به پرايمر:
از پرايمر استفاده شود
زيرآيندهاي مناسب براي محصول:
سطوح بتني، موزاييك، سنگ و سراميك
بسته بندي:
بسته بندي كوچك
جز 1:
ظرف هاي 10، 25 كيلوگرمي
جز 2:
ظرف هاي 2، 5 كيلوگرمي
جز 1+2 :
واحدهاي 12 و 30 كيلو گرمي آماده به اختلاط
بسته بندي بزرگ
جز 1:
بشكه‌هاي 200 كيلوگرمي
جز 2:
بشكه هاي 40 و 120 كيلو گرمي
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.