نرم افزار B۲B چيست؟

دانستني هاي علم و صنعت

نرم افزار B۲B چيست؟

۲ بازديد

نرم افزار B۲B چيست؟

نرم افزار B۲B نرم افزاري مي باشد كه امكان تبادلات تجاري بين كسب و كارهاي مختلف را بصورت آنلاين فراهم مي كند.نرم افزارB۲B  در واقع يك وب سايت و يا يك اپليكيشن موبايل مي تواند باشد كه از طريق آن كسب و كارها و بنگاهاي تجاري ديگر باعضويت در آن به معرفي فعاليت ها و محصولات خود مي پردازند.

نرم افزار B2B

چگونه مي توانيم از طريق نرم افزار B۲B كسب در آمد كنيم؟

بديهي است جهت اين كه بنگاهاي تجاري بتوانند در نرم افزار ما اطلاعات كسب و كار خود را به صورت عمومي انتشار دهند نياز به عضويت در وب سايت و يا اپليكيشن ما دارند,مي توان تدبيري انديشيد كه كاربران هنگام عضويت ملزم به پرداخت حق عضويت به صورت ماهانه و يا سالانه باشند.

نرم افزارB۲B  ارائه شده توسط گروه نرم افزاري اصفهان پيامك به هيچ وجه ترجمه و يا كپي از نرم افزارهاي B۲B آماده نمي باشد و كل نرم افزار به صورت اختصاصي توسط كارشناسان اصفهان پيامك طراحي و پياده سازي شده است.يكي از امتيازات مهم اين نرم افزار نسبت به ساير نرم افزار ها قابليت توسعه آن مي باشد به اين صورت كه اگر امكاني مد نظر شما باشد كه در نرم افزار B۲B  طراحي شده توسط ما وجود نداشته باشد مي توانيم آن را به طور اختصاصي برنامه نويسي نمائيم.

بزودي دموي آنلاين نرم افزار تحت وب B۲B طراحي شده توسط اصفهان پيامك را درج خواهيم نمود.

اصفهان پيامك فعال در زمينه توليد و طراحي سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور آمادگي خود را براي پياده سازي ايده هاي شما اعلام مي دارد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.